Šolski sistem

Novi šolski sistem: Vsak naj opravlja svoje delo s celim srcem

Ali se strinjate s tem, da bi moral vsak opravljati svoje delo s celim srcem? Naš trenutni šolski sistem je narejen tako, da otroci do konca osnovne šole že pozabijo, kaj jih je kot majhna in nedolžna bitja najbolj osrečevalo. Skozi šolsko prešo zunanjega motiviranja, prisilnega učenja in nenehnega ponavljanja neživljenjskih podatkov, se otrok, če ni neobčutljiv in nagnjen k plitvemu pogledu na svet, odtuji od lastnega srca in od lastne sreče. Namesto, da bi šolski sistem spodbujal individualnost posameznika in ga usmerjal v spoznavanje lastne vrednosti, trenutni šolski sistem spreminja otroke v ubogljive ovce, ki postajajo nova kri kapitalističnim fevdalistom.

Novi šolski sistem: Vsak naj opravlja svoje delo s celim srcem

Nov šolski sistem bi moral temeljiti na izoblikovanju vrednot in notranje motivacije posameznika, moral bi spodbujati kreativno razmišljanje. Šolski sistem potrebuje temeljito prenovo. Na srečo se po svetu že pojavljajo različni šolski sistemi, ki se bolj poizkušajo približati dejanski nalogi izobraževanja, vendar smo v Sloveniji še vedno v velikem zaostanku. Slovenci smo čuden narod.

Po naši krvi se pretaka starodavna kri, naš jezik je od vseh na svetu najbolj podoben Sanskritu, naš jezik je preživel vsa možna obleganja, a vendar smo še vedno hlapčevski narod, ki mu primanjkuje samozavesti. In tak je tudi naš šolski sistem. Otroke spreminja v hlapce. Zgodovoina nas uči, da smo Slovenci sposobni upora obstoječi oblasti takrat, ko naš jezik postane ogrožen. Naš jezik je očitno naša močna vez do lastne identitete. In takrat se zbudi uporniška kri, takrat smo sposobni odbiti posiljevalce. Žal nas od znotraj razjeda trenutni šolski sistem, ki posiljuje otroke z neživljenjskim in veliki večini nezanimivim poukom Slovenskega jezika, kjer naši otroci dobivajo odpor do lastnega maternega jezika. Prihaja čas, ko se bo moral vsak postaviti za tisto, kar v svojem srcu verjame, da je prav. In takrat naj se pazijo vsi, ki spodbujajo in hranijo to obstoječe kolesje šolskega sistema, naj se pazijo, da jih ne zmelje tisto, kar so si sami ustvarili. saj lepo pove star slovenski pregovor, da kdor drugemu jamo koplje, sam vanjom pade.